Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Шкарлатюк К$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Коширець В. В. Самофутурування як чинник самореалізації студентів з порушеннями розвитку [Електронний ресурс] / В. В. Коширець, К. І. Шкарлатюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2015. - Вип. 4. - С. 129-132. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2015_4_35
| 2. |
Шкарлатюк К. І. Завдання та методи тренінгу професійного самофутурування студентської молоді [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2013. - Вип. 1. - С. 131-134. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2013_1_49
| 3. |
Шкарлатюк К. І. Психологічна експертиза фахівців екстремальних професій [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк // Психологія: реальність і перспективи. - 2016. - Вип. 6. - С. 243-247. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2016_6_46
| 4. |
Шкарлатюк К. І. Медитативні казки як ресурс особистісного розвитку дитини з психофізичними порушеннями [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк, О. В. Сойко // Психологія: реальність і перспективи. - 2017. - Вип. 8. - С. 300-304. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/prp_2017_8_68
| 5. |
Шкарлатюк К. І. Особливості життєвого прогнозування хворих на гіпертонічну хворобу [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк // Психологічні перспективи. - 2016. - Вип. 28. - С. 304-315. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2016_28_29 Представлено результати теоретичного аналізу життєвих прогнозів хворих на гіпертонічну хворобу. Доведено, що розвиток життєвих прогнозів надає змогу краще усвідомити зміст вимог сучасного життя та сприяє формуванню потрібних особистісних та професійних якостей людини, за допомогою яких відбувається адаптація до різних обставин. Обгрунтовано можливість формування життєвих прогнозів, конструювання образу бажаного майбутнього, що виступає одним із важливих чинників оптимізації психологічного стану психосоматичного хворого, відкриває нові можливості збереження нормальної якості життя. Результати емпіричного дослідження засвідчують, що пацієнти з артеріальною гіпертензією (група ГХ-) не мають чіткого уявлення про особистісний та професійний розвиток, більш схильні до обмеженої раціональності майбутнього, що у свою чергу відображається в обмеженій точності передбачення власного майбутнього. Визначено завдання психокорекційної програми для підвищення рівня розвитку прогностичних здібностей, оптимізації психоемоційного стану хворих. Запропоновано психотехніки та вправи, що їх можна успішно використовувати в психокорекційній роботі з особами, які мають психосоматичні захворювання.
| 6. |
Коширець В. В. Особливості організації особистісного простору військовослужбовців з ознаками ПТСР [Електронний ресурс] / В. В. Коширець, К. І. Шкарлатюк // Психологічні перспективи. - 2020. - Вип. 36. - С. 124-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2020_36_12 Розглянуто особливості організації особистісного простору військовослужбовців з ознаками посттравматичного стресового розладу. Визначено основні напрями та підходи до дослідження поняття психологічного простору, а також впливу психотравмувальних подій на організацію особистісного простору як компонента структури життєвого простору. Здійснено теоретичне обгрунтування поняття особистісного простору військових й емпірично досліджено його психологічні особливості. Методи. Використано стандартизовані психодіагностичні методики "Суверенність психологічного простору" С. К. Нартова-Бочавер, опитувальник пацієнта про стан здоров'я Patient Health Questionnaire (PHQ) -9, опитувальник для скринінгу посттравматичного стресового розладу, шкала оцінки впливу травматичної події Impact of Event Scale (IES-R). Результати. Виявлено, що рівень суверенності простору, тіла, соціальних зв'язків, речей, цінностей пов'язаний із появою ознак ПТСР у військовослужбовців. Проведене дослідження дає підстави констатувати у військовослужбовців з ознаками ПТСР психологічні особливості, які негативно впливають на їхнє повсякденне життя, процеси адаптації, ресоціалізації та організацію їхнього особистісного простору. Низький рівень суверенності психологічного простору засвідчує ознаки депривації, яка проявляється в переживанні підпорядкованості, відчуженості, фрагментарності власного життя й характеризується труднощами в пошуку об'єктів середовища, із якими люди себе ідентифікують. Висновки: дослідження показало, що у військових із низьким рівнем суверенності психологічного простору яскраво виражені показники схильності до посттравматичного стресового розладу. Тобто низька суверенність простору, тіла, соціальних зв'язків, речей, цінностей впливає на вірогідність виникнення у військовослужбовців ознак ПТСР. Аналогічний взаємозв'язок виявлено між рівнем суверенності й наявністю тенденції до ПТСР: ті військовослужбовці, які мають високий рівень суверенності психологічного простору, не мають виражених ознак посттравматичного стресового розладу. Продемонстровано важливість виконання завдань реабілітації, ранньої діагностики та психокорекції військових із метою забезпечення їхнього психічного здоров'я, а також для розвитку особистісної й професійної самореалізації.
| 7. |
Шкарлатюк К. І. Агресія та здатність до прогнозування в підлітковому віці [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк // Психологічні перспективи. - 2011. - Вип. 17. - С. 273-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppst_2011_17_33
| 8. |
Шкарлатюк К. І. Особливості корекції проявів тривожності щодо майбутнього у юнацькому віці [Електронний ресурс] / К. І. Шкарлатюк // Вісник Одеського національного університету. Серія : Психологія. - 2012. - Т. 17, Вип. 8. - С. 313-319. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vonu_psi_2012_17_8_38 Досліджено прояви тривожності щодо майбутнього у ранньому юнацькому віці. Наведено особливості та результати проведення навчально-практичного тренінгу формування життєвих перспектив старшокласників.
|
|
|